2017. augusztus 29., kedd

Hogyan élezzünk kést?

Ha a konyhánkban semmilyen más eszköz nem állna rendelkezésünkre csak egy kés, azzal is elboldogulnánk. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy a rendszeresen karbantartott, éles, jó minőségű kések a legfontosabbak. (Amikor életem első igazán profi darabját megvettem, egy damaszkuszi edzett acél kést, akkor döbbentem rá, kés és kés között micsoda különbségek vannak, és hogy egy jó szerszámmal öröm a munka, egy halovány utánzattal inkább csak kínlódás.)

Hogyan élezzünk? A lenti videóban Jun profin bemutatja. Aki tudja, hol lehet ilyen fenőkészlethez jutni, tájékoztasson vagy lepjen meg vele. 😁 Nagyon tetszik. Háttérben meditáló zen-mester macskával rendelkezem, azt ne küldjetek. 😺😊


(Van magyar felirat is.)

6 megjegyzés:

Anikó írta...

Őrület :-)
Nekem van fenőkövem, még Dédipapától maradt rám, ahányszor kifenem a késeimet majd mindig elvágom a kezem :-)

duende írta...

Én a bot késsekkel szoktam a kezemet elvágni. A környezetemben élő nőknek rendszeresen én élezem a késeit, mert valahogy elfeledkeznek róla... mikor együtt szoktunk főzni, szinte mindig az az első ténykedésem, hogy kérem a fenőkövet. Nagyon utálok botokkal dolgozni. :)) Az őskor már elmúla, úgyhogy ragaszkodom az éles fém vágószerszámokhoz. :)

Névtelen írta...

A youtube-on az eredeti videó alatt ott vannak a linkek az Amazonra, ahol meg lehet rendelni a fenőkövet.

duende írta...

Köszönöm! :)

bogarcsabi írta...

Azért vágni is tudni kell! Profi az ember!

duende írta...

Az bizony. :) Mondjuk azt a kést is elfogadnám! :))